Het VierdaagseFeest Cuijk zet sponsoren in het zonnetje met een ludieke actie. “We hebben een digitaal schildje ontwikkeld, die de bedrijven op hun website en social media-kanalen kunnen plaatsen. Zo laten zij zien dat ze het VierdaagseFeest Cuijk een warm hart toe dragen”, vertelt voorzitter Ingrid Kloosterman.
“In samenwerking met de gemeente Cuijk en de organisatie van de Nijmeegse Vierdaagse hebben wij vorig jaar een aantal van onze vaste sponsoren in het zonnetje gezet met het Vriend van de 4Daagse-schildje. Bij diverse Cuijkse bedrijven pronkt hij nog steeds mooi aan de gevel. Wij kregen hier toen zulke leuke reacties op, dat we hebben besloten om dit initiatief een vervolg te geven”, legt Kloosterman uit.
In samenwerking met de vormgevers van Cybox zijn er drie unieke schildjes ontwikkeld. Kloosterman: “We hebben een variant voor onze sponsors, vrienden en ambassadeurs. Die kunnen ze downloaden in diverse formaten; van een afbeelding voor social media tot aan drukwerk-kwaliteit aan toe. Zo kunnen ze ‘m in aanloop naar het VierdaagseFeest Cuijk – van zaterdag 14 tot en met vrijdag 20 juli – overal laten zien dat ze dit evenement steunen.”
De schildjes zijn een tijdje geleden verzonden en Kloosterman spreekt van een succes. “Verschillende bedrijven hebben meteen gehoor gegeven aan deze oproep. Zo heeft SLCG Media Groep zelfs een speciale video er van gemaakt. En op diverse sites staat-ie al prominent. Maar we zien ‘m ook voorbij komen in e-mailhandtekeningen. Ontzettend leuk! Als we het zien, delen we dat natuurlijk op onze Facebook-pagina. Onze sponsoren, vriendjes en ambassadeurs verdienen tenslotte alle aandacht.”
Ga voor meer informatie en het overzicht van de sponsoren naar https://www.vierdaagsefeestcuijk.nl/.