De rubriek ‘Hofmans at work’ is een initiatief van
N.E.C. en Hofmans at Home hebben aan het begin van het nieuwe Eredivisie-voetbalseizoen hun partnerschap met drie seizoenen verlengd. De verlenging met het grootste bedrijf van Nederland in vloeren en raamdecoratie betekent voor beide partijen een voortzetting van een succesvolle samenwerking, die begon in 2017 en tenminste zal duren tot de zomer van 2026. Hofmans at Home is dé official welkomstpartner van N.E.C.
Als langdurige partner van N.E.C. speelde Hofmans at Home een wezenlijke rol in het ondersteunen van N.E.C. Zo werd onder andere meegeholpen aan de renovatie van de kantoren, loges en het spelershome van het Goffertstadion. Momenteel loopt een opdracht voor nieuwe vloeren in het ontvangstgedeelte: businesslounge, trappenhalen en logegangen. Daarnaast blijven beide partijen zich ontwikkelen en daarbij wordt voor Hofmans at Home als welkomstpartner de zichtbaarheid opnieuw groter. Bij binnenkomst in het stadion worden relaties ontvangen in het ‘N.E.C. at Home’ en gedurende thuiswedstrijden maken supporters kans op prijzen via acties tijdens de rust. Robin Faber, commercieel manager bij N.E.C. is blij met de verbintenis.
Uniek partnerschap
Voor N.E.C. tilt Robin Faber het commerciële beleid naar een hoger niveau. “Een van de dingen die ik heb geïnitieerd is het ‘partnerhuis’. We hebben één hoofdpartner, vijf strategisch partners en twaalf official partners. Hofmans at Home was shirtsponsor, maar had andere behoeften en kijkend naar hun dienstverlening en product zijn we gekomen tot ‘official welkomstpartner’, een uniek partnerschap. Dat is een op maat gemaakte afspraak, die past bij Hofmans at Home.”
Volgens Robin Faber wil N.E.C. op een ‘natuurlijke manier’ de dienstverlening en producten van Hofmans onder de aandacht brengen bij zakelijke relaties, partners én supporters. “We willen heel gericht de beleving verhogen. En zo heeft Hofmans at Work een mooie transitie doorgemaakt sinds men in 2017 is ingestapt. Met een nog hogere zichtbaarheid, gekoppeld aan hun producten en dienstverlening. Een partnerschap op maat gemaakt, betekent een wederzijdse samenwerking, een two-way street. Want voor onze partners willen we ons graag inzetten. Met de werkzaamheden die eraan zitten te komen, blikken we alvast vooruit op een mooie toekomst samen.”
Nijmegen Eendracht Combinatie
Nijmegen Eendracht Combinatie (N.E.C.) is een Nijmeegse profvoetbalclub, opgericht in 1900. De thuisbasis is het Gofferstadion, dat 12.500 plaatsen biedt. De clubkleuren zijn rood, groen en zwart. Het logo verwijst met de tweekoppige adelaar naar het wapen van Nijmegen. N.E.C. werd twee keer kampioen in de eerste divisie (1975 en 2015) en behaalde vier keer de finale van de KNVB-Beker, maar won deze nooit. De club speelde driemaal Europees voetbal. Legendarisch is de thuiswedstrijd tegen F.C. Barcelona in 1983, in de tweede ronde van de Europacup II. De toenmalige eerstedivisionist verraste door met 2-0 de leiding te nemen. Barcelona, zonder de geblesseerde Diego Maradona, won echter met 2-3.
Robin Faber, commercieel manager bij N.E.C.