De brand die de bedrijfsloods en honderden attracties in juli 2019 verwoestte, was een zwarte dag voor Fun-Pro Attractieverhuur + Events. En achteraf was het ook een keerpunt, op het moment dat zoon Teun in het bedrijf kwam dat zijn vader Kees twintig jaar eerder gestart was. Fun-Pro levert nog altijd springkussens, stormbanen, waterattracties, podiumwagens en meer, maar denkt daarbij vooral ‘groter’.
Teun Hermans legt uit: “Het leidde tot een compleet nieuw aanbod met unieke attracties die van de tekentafel van Fun-Pro zélf komen. Ze worden bovendien in Nederland geproduceerd, dus het Fun-Pro-aanbod is met recht vermaak van eigen bodem. We hebben ingezet op grotere evenementen, met grotere attracties.”
Groeiambitie
Niet alleen de grootte van de meeste attracties is bijzonder, ook de ideeën achter het ontwerp. Zo zijn er stormbanen van vele tientallen meters lang, die te combineren zijn tot een parkoers van zelfs honderden meters. En zo is er ook een heuse Ninja Wall, gebaseerd op het succesvolle concept van het Australische tv-programma ‘Ninja Warrior’, vergelijkbaar met het ook in Nederland bekende Wipe Out.
“Bedrijven die wat méér willen dan enkel een springkussen, weten ons te vinden, maar ook uiteraard organisatoren van grotere evenementen en van festivals. Onze attracties vind je nergens anders. Het is daarom dat we ook grootverhuurbedrijf zijn voor wederverhuurders. Door onze groeiambitie en continue vernieuwing blijven we een aantrekkelijke partner.”
Fun-Pro
www.fun-pro.nl