ABAB Accountants en Adviseurs
www.abab.nl
Onderscheidend vermogen bieden, dat is waar het om draait bij ABAB Accountants en Adviseurs. De fullservice accountants- en adviesorganisatie kent klanten met een brede adviesbehoefte een persoonlijke sparringpartner toe op wie zij kunnen rekenen bij alle aspecten van de bedrijfsvoering. De relatiemanager kijkt met hen vooruit om tijdig te anticiperen op kansen en uitdagingen. Gespecialiseerde adviseurs leveren daarnaast op maat gesneden advies en ondersteuning in uiteenlopende disciplines. “Je moet gewoon in contact zijn met je klant.”
Marcel van Lierop, relatiemanager mkb: “Bij ABAB zetten wij de klant echt centraal en overtreffen we verwachtingen. Wij geven helder advies en praktische ondersteuning die aansluit bij de doelstellingen.” Nico van der Ende, senior belastingadviseur bij ABAB, vult aan: “Ons doel is maximale ontzorging. We zorgen ervoor dat onze klant ‘in control’ is.”
Brede dienstverlening
Nico van der Ende: “Ondernemers krijgen binnen de bedrijfsvoering te maken met vele facetten. Wij denken vanuit een interdisciplinair dienstenpakket. We zetten in op pro-actief advies in de breedte, hebben alle disciplines in huis. Voor ieder vraagstuk schakel ik de juiste specialist in. Wij ontzorgen onze klanten onder meer door het samenstellen van jaarrekeningen, salarisadministratie, (internationale) fiscale advisering, maar ook via advies op juridisch, bedrijfskundig – en pensioengebied, met corporate finance, inkomens- en estate planning.”
Persoonlijke sparringpartner
Naast die reguliere dienstverlening onderscheidt ABAB zich met relatiemanagers die een persoonlijke sparringpartner zijn voor klanten met een brede adviesbehoefte. Als trusted advisor zitten zij regelmatig met de klant om tafel. Marcel van Lierop is een van de specialisten die voor dit werk speciaal zijn vrijgemaakt.
“De sparringuren zijn voor ónze rekening”, benadrukt hij. “Wij zijn veelal het eerste aanspreekpunt voor uiteenlopende vraagstukken die zich kunnen voordoen. Het is een uniek concept. Zijn er specifieke ondernemingsaspecten waarop de klant meetbare resultaten wil boeken, dan brengen wij de klant op het juiste moment met de juiste specialist in contact.”
“Als sparringpartner kreeg ik onlangs bij een overnamekwestie te maken met vier vragen in verschillende disciplines. Binnen onze eigen organisatie wist ik binnen een week afspraken te regelen tussen de klant en alle vier de specialisten. We schakelen snel.”
“Ons doel is maximale ontzorging”