Noem het Darwinisme in de economie: de winnaars van morgen zijn degenen die het snelst kunnen inspelen op veranderende marktomstandigheden. En die ontwikkelingen verlopen exponentieel, stelt Anton Loeffen, CEO van Eshgro, vast. “Voorheen had je bij wijze van spreken tien jaar de tijd om een nieuw idee te adopteren. Later werd dat vijf jaar; tegenwoordig heb je amper meer een jaar.” Eshgro lanceert dit kwartaal Smarter 365. Met het door de Boxmeerse software-ontwikkelaar gemaakte, op de cloud gebaseerde pakket kunnen klanten zelf hun Modern Workplace inrichten. “Ons doel? De klant zelfredzaam maken.” Eshgro is een cloud-serviceprovider die bedrijven begeleidt in hun transitie naar de cloud. Zo creëert men voor opdrachtgevers een moderne, digitale werkplek. CEO Anton Loeffen is gefascineerd door de ontwikkelingen in dit, digitale, tijdperk. “We deden er miljoenen jaren over om rechtop te lopen. Daarna nog eens honderdduizend jaar om jager-verzamelaars te worden. Later kwamen de steden. Vervolgens duurde […]