Een even strategische als logische stap… Ondanks alle aandacht voor de horeca en de reiswereld, mag de evenementenbranche de grote (stille) verliezer van de coronapandemie worden genoemd. Sinds maart vorig jaar zit de branche zo goed als op slot. Het Cuijkse Primetime, schepper van beleving voor bezoekers van evenementen, met een uitgebreide knowhow en ervaring op het gebied van techniek, inrichting, beleving, styling en decor, ondervond het aan den lijve. Maar enkele onverwachte aanvragen voor permanente interieurontwikkeling leidden tot de oprichting van een compleet nieuwe onderneming, Primetime AV-installatie + Interieurbouw. Een stap die even strategisch als – achteraf – logisch bleek. “Wat doen we bij Primetime?”, stelt algemeen directeur Patrick Michiels zichzelf de vraag. “We bouwen accommodaties of locaties om tot een plek met een ambiance die past bij de gebruiker van het evenement. Dat doen we al jarenlang. Nu zijn evenementen tijdelijk, maar wij gaan onze diensten nu ook […]