Eerder in het magazine InZaken is een interview te lezen waarin ik aangeef dat we als Rabobank weer naar buiten moeten. Die boodschap komt echt recht uit mijn hart. Natuurlijk weet ik dat ieder bedrijf, en zeker een bank op dit moment, een periode heeft dat het zichzelf deels weer opnieuw moet uitvinden. Wij zijn daar nog volop mee bezig, maar we maken stappen.
Stappen die erop gericht zijn om u meer en proactiever te verrassen met actuele, relevante kennis en advies over uw sector, over duurzaamheid én over de regio. Kennis die onze adviseurs verwerven door zich nóg meer te verdiepen in uw bedrijf en sector en door een actieve rol te vervullen in regionale netwerken.
Maar we kijken ook naar het collectief, naar de regio. Want op de vorige Bedrijvig Land van Cuijk & Noord Limburg beurs boden we de regio een actueel economisch beeld van de regio aan. Aan de hand daarvan schetsen we waar er kansen liggen de komende jaren.
En die kansen samen benutten en zo de omgeving sterker maken. Dáár is het ons om te doen. Want tijdens het opnieuw uitvinden van ons zelf, merk ik meer en meer dat we daar waarde toevoegen. En dat begint met kennis van zaken!