Wux heeft in de ruim veertien jaar van zijn bestaan nog nooit een ‘dull moment’ beleefd. Het Cuijkse full service internetbureau verzorgt projecten van a tot z: van advies tot zoekmachine-optimalisatie. Wux weet: een avontuur in het digitale landschap is chaotisch, zwaar en enorm uitdagend. En met de juiste mensen aan boord wordt het avontuur steeds beter en mooier.
“We beginnen met advies voor de juiste aanpak, maken daarna de vormgeving, bouwen en vullen de website en zorgen ook voor marketing en betere vindbaarheid met zoekmachine-optimalisatie. We passen dit toe op websites, e-commerce/webshops en op maatwerk software voor automatisering. Dat gebeurt met een team van inmiddels twintig specialisten, ieder met een eigen taak. Daardoor werken we veel samen”, aldus oprichter Bo Pennings.
Profiteren van innovaties
“We steken veel tijd in het ontdekken en implementeren van de nieuwste technieken om zo bij de tijd te blijven. We hebben ook veel tijd geïnvesteerd om voor onze klanten uit te zoeken hoe we AI, zoals ChatGPT en Machine Learning, het beste kunnen inzetten en wat dit betekent voor de toekomst van het internet. We kunnen bijvoorbeeld door gebruik van AI in onze ontwikkelprogramma’s sneller codes maken. Daarnaast kunnen we het ook inzetten voor automatische generatie van content en beeldmateriaal, zoals het uitwerken van marketingcampagnes. Van die innovatieve kennis profiteren ook onze klanten.”
Over de connectie met Hofmans at Home: “We zijn met het concept ‘avontuurlijk’ en een ontwerp bij hen gekomen en Hofmans goed heeft meegedacht en geadviseerd welke materialen het meest duurzaam zijn, het beste werken voor ons kantoor zoals het onze en wat ook paste binnen ons budget”, vertelt Bo Pennings over de inrichting van het nieuwe onderkomen van Wux, nadat de vorige locatie te klein werd. “In ons ‘avontuurlijke’ concept hebben we geprobeerd om letterlijk een kantoortuin te maken die grotendeels is ingedeeld met gras-look-a-like vloerbedekking. Het is de ‘Human Nature-collectie’ van Interface, met een heel natuurlijke uitstraling. Die wordt bepaald niet standaard toegepast. Voor Hofmans was dit daarom ook een uitdagende opdracht.”