Al ruim vóór de presentatie trekt de nieuwe huisstijl van Kepser Pro-Metaal de aandacht. De eerste contouren van het door communicatiebureau Di-visie ontwikkelde concept zijn door Derks Schilders enige tijd geleden aangebracht op het bedrijfspand aan de Simon Homburgstraat in Cuijk. Het bijzondere schilderwerk, onderdeel van een veel groter geheel, is direct genomineerd voor de Nationale Schildersvakprijs 2017.
De volledige nieuwe huisstijl van Kepser Pro-Metaal wordt op zaterdag 7 april 2018 gepresenteerd, op de dag dat het metaalbedrijf zijn zestigjarig jubileum viert. Harry en Marloes Kepser voeren daarmee de wens en visie uit van hun onlangs overleden vader Chris Kepser. Het Cuijkse communicatiebureau Di-visie ontwikkelde de huisstijl voor Kepser. Volgens creative director Erik van de Ven is het de uitdaging om deze ‘corporate identity’ zo breed mogelijk te implementeren. Het bedrijfspand is daar een belangrijk onderdeel van.
Naast het pand van Kepser Pro-Metaal zijn onder meer de vuurtoren op Ameland en het kasteel van Breukelen geselecteerd. Omstreeks deze tijd wordt de winnaar bekend gemaakt.